COURSES
Προγράμματα Επιμόρφωσης ΕΚΠΑ
Σύγχρονες προσεγγίσεις και δημιουργικότητα στη διδασκαλία του Ελληνικού Παραδοσιακού Χορού: Μορφολογική Μέθοδος Διδασκαλίας
προγραμμα επιμορφωσησ για την ενισχυση τησ διδακτικησ επαρκειασ των δασκαλων χορου
Σκοπός του επιμορφωτικού προγράμματος είναι η ενίσχυση της διδακτικής επάρκειας των δασκάλων χορού τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης, οι οποίοι διδάσκουν ανήλικους και ενήλικες Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό.
Τα ψηφιακά εργαλεία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ E-LEARNING
Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτών ενηλίκων με τα ψηφιακά εργαλεία που απαιτούνται για το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων e-learning. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, την εξ αποστάσεως επικοινωνία και τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού.
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων δια Βίου Μάθησης
Επιμορφωτικo Πρoγραμμα για την ενισχυση της Εκπαιδευτικης Επαρκειας των Εκπαιδευτων Ενηλικων της Μη Τυπικης Εκπαιδευσης
Σκοπός του προγράμματος είναι να καλύψει τη θεωρητική και πρακτική προετοιμασία υποψηφίων εκπαιδευτών ενηλίκων για τις εξετάσεις πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ. Σε ένα δεύτερο επίπεδο στοχεύει στην ενίσχυση της τεχνογνωσίας των εκπαιδευτών μη τυπικής εκπαίδευσης.
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Ιωάννης Γκιόσος
Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
O Ιωάννης Γκιόσος, είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Παράλληλα είναι μέλος του Συμβουλίου του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙΜ) και μέλος της Διοικούσας Επιτροπής της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟ.ΔΙ.Π) του Ιδρύματος.
Από το 2015 έως το 2019, διετέλεσε Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του προγράμματος «Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΚΩΔ. ΕΡΕΥΝΑΣ 12728). Στο πλαίσιο του εν λόγω εκπαιδευτικού έργου και παράλληλα με την ακαδημαϊκή ευθύνη του προγράμματος, δίδαξε αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, θεωρίες μάθησης, τεχνικές εκπαίδευσης και σχεδιασμό μικροδιδασκαλίας. Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 33 πόλεις-περιοχές της Ελλάδας και το παρακολούθησαν πάνω από 2000 εκπαιδευόμενοι, το 95% των οποίων πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ).
Από το 1999 μέχρι το 2020 συνεργάστηκε με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, στην μεταπτυχιακή θεματική ενότητα «Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» και στο πλαίσιο των καθηκόντων του επέβλεψε σημαντικό αριθμό διπλωματικών διατριβών στον μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και «Σπουδές στην Εκπαίδευση». Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών από τον ΕΟΠΠΕΠ με ΑΜ ΕΒ03447
Διδάσκει σε προπτυχιακό επίπεδο Φιλοσοφία της Παιδείας, Ολυμπιακή Παιδεία και Αθλητική Ηθική, και Θεωρία της Επιστήμης σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Τμήματος του.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την Ανοικτή Εκπαίδευση, την Εκπαίδευση Ενηλίκων, την Φιλοσοφία και Ιστορία της Φυσικής Αγωγής και την Φιλοσοφία και Ιστορία του Αθλητισμού και των Σπορ.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ΕΚΠΑ - ΤΕΦΑΑ.