Τα ψηφιακά εργαλεία

στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

νεο προγραμμα επιμορφωσησ για την ενισχυση των ψηφιακων δεξιοτητων των εκπαιδευτων ενηλικων

Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στον τομέα της δια βίου μάθησης οργανώνει και υλοποιεί σε κύκλους, το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Τα Ψηφιακά Εργαλεία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων» διάρκειας 200 ωρών. Η συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση αποτελεί εγκεκριμένο πρόγραμμα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και εντάσσεται σε ερευνητικό έργο του ΕΛΚΕ με κωδικό έρευνας 16097.

Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευτών ενηλίκων στη χρήση μιας «ομπρέλας» εργαλείων τεχνολογίας, η οποία θα τους βοηθήσει να παρέχουν ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη εκπαίδευση στους εκπαιδευόμενους χωρίς πρόσθετο φόρτο εργασίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε Απόφοιτους ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ ή ΤΕΙ της ημεδαπής ή αλλοδαπής και σε όσους είναι απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν επαγγελματική εμπειρία στην Εκπαίδευση (ξενόγλωσση εκπαίδευση, επαγγελματική εκπαίδευση και εκπαίδευση ενηλίκων).

}

Διάρκεια

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης διαρκεί 3 μήνες με σύνολο διδακτικών ωρών 200. Από αυτές, οι 185 ώρες καλύπτονται με ασύγχρονη εκπαίδευση και οι 15 ώρες με τηλεδιάσκεψη.

Κόστος συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής στο πρόγραμμα ανέρχεται στο ποσό των 300€. Η καταβολή του ποσού μπορεί να πραγματοποιηθεί  σε 2 δόσεις: η πρώτη μία βδομάδα πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα και η δεύτερη δύο μήνες μετά την έναρξή του. Οι έχοντες πιστοποίηση από τον ΕΟΠΕΠ στην εκπαίδευση ενηλίκων και οι έχοντες παρακολουθήσει οποιοδήποτε επιμορφωτικό πρόγραμμα για εκπαίδευση ενηλίκων στο ΕΚΠΑ τυγχάνουν έκπτωσης 50€.

Γλώσσα

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης πραγματοποιείται στην ελληνική γλώσσα.

Ημερολόγιο

Η διαδικασία υποβολής ενδιαφέροντος συμμετοχής στο Πρόγραμμα ξεκίνησε και θα παραμείνει ενεργή έως τις 25/11. Η έναρξη των μαθημάτων θα πραγματοποιηθεί την 01/12.

Μεθοδολογία

Το Πρόγραμμα ακολουθεί το μοντέλο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευόμενοι μελετούν στο περιβάλλον μιας σύγχρονης πλατφόρμας μέσα από ειδικά διαμορφωμένο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό ενώ σε τακτά χρονικά διαστήματα συμμετέχουν στις προγραμματισμένες τηλεδιασκέψεις με τον καθηγητή / την καθηγήτριά τους.

Παρέχεται πλήρης εκπαιδευτική υποστήριξη, ο εκπαιδευόμενος μπορεί να απευθύνεται για το διάστημα που διαρκεί το εκάστοτε πρόγραμμα στον εκπαιδευτή του, μέσω σύγχρονης ή ασύγχρονης επικοινωνίας σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες.

U

Αξιολόγηση

Στο τέλος της κάθε προσφερόμενης ενότητας θα κληθείτε να συμπληρώσετε ένα τεστ αξιολόγησης με κλειστού τύπου ερωτήσεις και να εκπονήσετε μια εργασία ανάπτυξης ψηφιακού περιεχομένου.

Στο τέλος όλης της εκπαιδευτική διαδικασίας θα μπορείτε να επανέλθετε στις επιμέρους εργασίες σας και να τις διορθώσετε έτσι ώστε να υποβάλλετε ένα portfolio με την τελική έκδοση κάθε μιας από αυτές.

h

Τύπος Πιστοποιητικού

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος χορηγείται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Η προθεσμία εγγραφής λήγει σε:

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

 

Η εγγραφή ολοκληρώνεται σε τρία βήματα:

Βημα 1

Συμπληρώστε τη φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

βημα 2

Συμβουλευτείτε το email που θα σας αποσταλεί για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

βημα 3

Πραγματοποιήστε την κατάθεση του ποσού και αποστείλατε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

 

Επιστημονικός Υπεύθυνος

Ιωάννης Γκιόσος

Ιωάννης Γκιόσος

Αναπληρωτής Καθηγητής, Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Γνωστικό αντικείμενο
Φιλοσοφία του Αθλητισμού (ΦΕΚ 872/20-09-2016)

Μαθήματα
Κατ' επιλογή
-Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
-Εισαγωγή στη Φιλοσοφία της Παιδείας

Μεταπτυχιακά
-Θεωρία της Επιστήμης

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
-Φιλοσοφία και Ιστορία της Φυσικής Αγωγής
-Φιλοσοφία και Ιστορία του Αθλητισμού και των Σπορ
-Ανοικτή Εκπαίδευση

Σπουδές
-Πτυχίο Φυσικής Αγωγής: Ισοτιμία ΤΕΦΑΑ- ΕΚΠΑ, 1983
-Μεταπτυχιακός δίπλωμα ειδίκευσης στις Σπουδές στην Εκπαίδευση: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 2009
-Διδακτορικό Δίπλωμα στη Φυσική Αγωγή: Παιδαγωγικό Τμήμα – ΕΚΠΑ  1994

 

Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη

Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα

Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα

Sr Instructional designer, Digimagix, Καθηγήτρια-Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Η Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα έλαβε το πτυχίο της από το Τμήμα Φιλολογίας/Κατεύθυνση Γλωσσολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας. Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Μεγάλης Βρετανίας (MA in Open and Distance Education) ενώ το 2012 ολοκλήρωσε τη διδακτορική διατριβή της στη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στο πεδίο της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.

Εργάζεται από το 2006 στον ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη εκπαιδευτικού σχεδιασμού στην εταιρεία Digimagix με κύριο έργο της τη δημιουργία ψηφιακών εκπαιδευτικών τίτλων και την υποστήριξη εξ αποστάσεως εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ενδοεπιχειρησιακά περιβάλλοντα.

Από το 2016 εργάζεται παράλληλα ως Καθηγήτρια-Σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στη Θεματική Ενότητα «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση». Έχει συμμετάσχει σε Πανελλήνια και Διεθνή Συνέδρια με εισηγήσεις στη θεματική της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, κυρίως σε θέματα που αφορούν τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και την υποστήριξη της εξ αποστάσεως εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσα στη σύγχρονη επιχείρηση, καθώς και σε σχετικά ερευνητικά προγράμματα.

OBJECTIVES

Ενότητες και εκπαιδευτικοί στόχοι

=

Διάρθρωση προγράμματος

Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης διαρθρώνεται στις ακόλουθες 6 βασικές ενότητες με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς στόχους ανά ενότητα. Αφού ολοκληρώσει το Πρόγραμμα, ο εκπαιδευόμενος/η εκπαιδευόμενη θα είναι σε θέση:

Z

Αρχές και μεθοδολογία της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Να αναφέρει και σχολιάζει τις βασικές παιδαγωγικές αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Z

Διαχείριση Ηλεκτρονικής Τάξης

Να αναγνωρίζει, να παρουσιάζει και να διαχειρίζεται βασικά εργαλεία για την διαχείριση ηλεκτρονικής τάξης

Z

Εξ αποστάσεως επικοινωνία

Να διαχειρίζεται βασικά εργαλεία για τη σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Z

Κοινωνική παρουσία

Να αναγνωρίζει, να παρουσιάζει και να διαχειρίζεται βασικά εργαλεία για την ενίσχυση της κοινωνικής παρουσίας.

Z

Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού

Να διαχειρίζεται βασικά εργαλεία για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού (eLearning content).

Z

Κοινωνικά δίκτυα

Να αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το facebook, το youtube, το pinterest  στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Αποκτήστε τα απαραίτητα εφόδια του σύγχρονου εκπαιδευτικού ενισχύοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας. Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας έγκαιρα.

ενδιαφερομαι
Share This